آشنایی با سئو کلاه سفید و تکنیک های آن
نوشته شده توسط : عباسی


بهینه سازی کلاه سپید شایسته ترین و مطلوب ترین رویه برای   سئو سایت برای موتورهای کاوش میباشد. در seo کلاه سپید فقط از تکنیک هایی به کارگیری می‌گردد که با قانون ها و امرها موتورهای کاوش تضاد و مغایرت ندارند. اما درین طریق چهت نیل به فیض مناسب نیاز به مدت متعددی دارید اما می‌توانید اطمینان نتایج نمائید که دیگر به وسیله موتورهای کاوش اسپم نخواهید شد. در‌این نوشته‌علمی به معرفی seo کلاه سپید می‌پردازیم و مهم ترین تکنیک های این نوع بهینه سازی را ذکر میکنیم.

 

اشکال بهینه سازی
نحوه های seo در مجموع به سه دسته کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم بندی می گردد. در بهینه سازی کلاه سپید از طریق های گزینه تایید موتورهای کاوش برای seo وب سایت به کار گیری می‌شود. در حالی که در seo کلاه سیاه فرد seo عمل عملکرد می نماید از روش های غیررسمی برای بدور زدن موتورهای کاوش استعمال نماید.

در seo کلاه خاکستری نیز seo عمل خیر کاملا از طریق های بهینه سازی سپید به کارگیری می نماید و خیر تماما از روش های غیر رسمی به کار گیری می نماید. در واقع بهینه سازی فعالیت کلاه خاکستری به طور محتاطانه از هر دو طریق به کار گیری می نماید و بین این دو جنبش می نماید.

 

seo کلاه سپید چه است
seo کلاه سپید به گروه اعمالی گفته میگردد که با غرض باصرفه کردن تارنما برای مخاطبان و نشان دادن این بهبودها به موتورهای کاوش انجام میگردد. در واقعیت وقتی که مخاطبان تارنما از کارایی وب سایت شما رضایت داشته باشند، موتورهای کاوش این مسئله را تشخیص می‌دهند و وبسایت شمارا تحت عنوان یک وبسایت مطلوب به بقیه یوزرها خویش معرفی می نمایند.

درین شیوه از بهینه سازی تمرکز بر روی ارتقاء رضایت مخاطبان و در سود بهبود درجه وب سایت میباشد. در حالی که در seo کلاه سیاه از طریق های دیگری برای بهبود مرتبه وبسایت به کار گیری می‌شود که چندان خوشایند موتورهای کاوش وجود ندارد. به همین برهان وقتی که که موتورهای کاوش بهینه سازی کلاه سیاه را تشخیص می‌دهند، وب سایت متبوع را اسپم می نمایند.

تکنیک های seo کلاه سپید
بهینه سازی شغل های کلاه سپید برای بهبود مرتبه وب سایت از طریق های مختلفی به کارگیری می نمایند. می قدرت اعلام کرد هر شیوه و فعالیتی که رضایت مخاطبان از تارنما شما‌را ارتقا دهد، یکی تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید میباشد. پیرو مهم‌ترین تکنیک های seo کلاه سپید را به شما معرفی می‌کنیم.

 

۱-تمرکز بر روی تجربه کاربری(UX)
تمرکز بر روی تجربه کاربری یک کدام از مواقعی میباشد که گوگل مدام به مدیران وبسایت ها پیشنهاد می نماید. برای بهبود تجربه کاربری یا این که user experience تارنما، مدیران تارنما در بالا می بایست هدف ها مخاطبان خویش را شناسایی نمایند و آن‌گاه یک ناوبری مطلوب برای وب سایت ساخت‌و‌ساز نمایند تا علاوه بر سهولت به کارگیری، احساس نیکی را به یوزرها منتقل نماید. طبق مطالعات منتشر گردیده در خبر نامه آکسفورد، مقصود از پباده سازی تجربه کاربری برای کسب و امور این میباشد که با بهبود رضایت مشتری، سطح وفاداری او‌را ارتقا دهند. به همین برهان میباشد که داشتن یک تجربه کاربری مطلوب میتواند به بهبود seo وب سایت شما یاری متعددی نماید.

۲- ایجاد محتوای باکیفیت
ترازو ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی در وب سایت شما ارتباط مستقیمی با سکو بهینه سازی تارنما شما دارااست. به نحوی که هر چه محتوای منتشر گردیده در وب سایت شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، مرتبه وبسایت شما در نزد موتورهای کاوش نیز بهتر خواهد بود. در واقع محتوای تارنما مهم ترین فاکتوری میباشد که موتورهای کاوش به آن اعتنا می نمایند. ولی قرار دادن محتوای تکراری یکی کارهایی میباشد که مدیران وب سایت می بایست از آن بپرهیزند و ابدا پیشنهاد نمی‌شود. همانقدر که سخن های تکراری سبب ساز آزردگی خیال آدم ها می‌گردد، محتوای تکراری نیز به عبارتی قدر برای موتورهای کاوش آزار دهنده خواهد بود. محتوای تکراری خیر فقط منجر بهبود درجه سایت نمیشود بلکه اثرات منفی نیز بر روی مرتبه تارنما خواهد گذاشت.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: